Det blev ingen bakning

Nej det var lika bra att låta bli. Har myst lite istället... haha. Passar på medan man är ledig. Ska fortsätta läsa Tyskungen av Camilla Läckberg nu hade jag tänkt och vänta på att Jens kommer hem så vi kan börja med maten. Det blir GI-pizza. Inget mjöl och sådant så det kommer bli kanon. Skall göra en liten dock, så man inte överäter...

Även fast man håller på med GI och inte skall räkna kalorier så bör man ju inte vräka i sig heller. Utan man måste kanske äta något mindre portioner än man gjorde innan. För hur man än äter så måste man ju göra av med mer kalorier än man stoppar i sig för att gå ner i vikt. Det finns inga mirakelmetoder som gör att man kan äta hur mycket man vill och ändå förlora massa kilon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0