Trött

Ja idag är jag aningen trött och känner mig sliten. Var en sväng på stan i hopp om att kanske fynda något som skulle kunna pigga upp. Men icke... handlade lite på ICA och gick hem efter ungefär en timme. Det är då det är bra att bo mitt i stan... man kan gå hem när man vill.

En bra sak är att Patrik har tagit över vår gamla fula tv-möbel som vi haft i sovrummet med alla böcker i. Nu ska jag fixa till där inne på riktigt med tavlor etc. Nya sängen står ju där så fint också!! :-)

Det är faktiskt lite roligare att skriva i den andra bloggen nu. Får mer respons där eftersom jag antar att de som läser där sysslar med ungefär samma sak som mig - vikt och träning. Då får man väl såklart mer kommentarer också. Men jag gillar det. Det är ju skittråkigt att blogga när man ser att man har kanske 100 läsare och 2 säger något.

Så det får bli lite som det blir med bloggarna nu!

Ikväll ska vi i alla fall se på film. Men först ska vi äta Flygande Jacob... utan bacon som jag glömde.

Tjipp


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej kollar runt i mina kommentarer och hittade dig där :P!! Haft en bra dag??

2009-01-12 @ 16:52:50
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0