Ring in det nya...


Så var det slut på 2008 och så måste man börja skriva 2009 på allting. Det brukar ju ta ett tag att komma ihåg att det är nytt år ;-) Igår var en trevlig kväll. Käkade mat hos Nina och Markus och hade det ganska lugnt. Nog för att vi halsade i oss en del vin och inte kom hem förrän vid 03.30 men ändå... Det var inte karatefylla!

Har softat mest hela dagen idag dock för lite seg blir man ju allt. Känns lite småjobbigt att jobba imorgon men jag bytte ju bort min kväll så jag slipper jobba sent på min födelsedag. För imorgon blir man ju gammal.... 25 år :-P Men det kan man ju inte tro va? Haha, eller?

Visst ser det ut som jag klippt mig på bilden förresten. Lite fränt, kanske skulle kapa av håret igen. Fast jag har ju planer på att spara ut det ganska långt nu så det får nog vänta ett tag. Till sommarn kommer jag väl vara less ändå och klippa en bit.

Nej nu kanske man ska få i sig någon form av mat här. Har skrivit i träningsbloggen också idag. Ta en titt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0