Nytt på tapeten

Ja som sagt. Händer inte speciellt mycket fortfarande. Eller? Kan väl meddela att den senaste veckans innehåll har varit följande:
  • Klippte mig i fredags. Det blev lugg. Har jag inte haft alla frippor snart?
  • Fick klart att jag får jobba heltid från och med februari. Hello fetare plånbok
  • Vann en Omron Walkingstyle 2. Inte dumt för den kostar ju ändå 300 kr.
Ja det är väl det som hänt. Andra saker är att jag glömt lösenordet till min mail (hade automatisk inloggning). Och lite annat skoj. Det blåser som vanligt här i Umeå och det kommer massa snö.

Jag vill shoppa men är samtidigt för snål. Nåja... Det var det.

Dagens låt: Suburban kids with biblical names - Rent a wreck

Kommentarer
Postat av: Annika

Härligt med heltid, iaf för plånboken=) Och grattis till vinsten=) Kommer du åt bilderna jag skickade till dig till min blogg nu när du glömt lösenordet?=) Eller ska jag skicka dem igen någon annanstans?=)

2009-01-21 @ 22:25:19
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Karoline

då är du ett mer troget thåström fan är jag haha. har du sett honom live någon gång?

2009-01-22 @ 20:52:48
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Anna

jag glömmer ALLTID alla lösenord utaom ett som jag haft sen tidernas begynnelse. Annars är det jag som alltid får sitta och bocka i rutan att jag har glömt lösenorden och behöver få påminnelse till mailen : ) Hur gick det sen, lyckades du komma in på mailen?

2009-01-23 @ 12:19:56
URL: http://viktigtbeslut.blogg.se/
Postat av: Emmeline

Sweet med heltid. Jag själv skulle nog gå i personlig konkurs om jag gick ner i tid från det ... rätt illa. Tips, lägg inte om din livsstil till att ha mer pengar utan spara så slipper du mitt dilemma plus att du kan resa iväg en gång per år till något riktigt soft ställe ;o)



Ba ba ba ba ba ba ...

2009-01-23 @ 13:08:44
URL: http://emmelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0