Bakis?

Ja en aning. Jag lär mig som bekant aldrig. Men nu känns det som det får vara nog med alkohol för ett tag... Blivit mycket den senaste veckan... juldagen, nyår och igår. Imorgon är det arbete som gäller igen. Klämdagar existerar inte på vårt jobb... Men sedan har man ju en dag ledigt sådär mitt i igen! =)

Nu ska jag ta och släpa mig ner i sängen. Är inte så trött tyvärr så det kommer väl bli svårt att somna. Hate it. Blir så stressad när jag vet att klockan bara tickar iväg och man ska upp 4.30 på morgonen...

Kommentarer
Postat av: Emma

I natt va man inte trött eller. Tror jag somnade lagom till 04.00 så känns trevligt att vara uppe redan :/

2009-01-05 @ 06:45:12
URL: http://emmawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0