Snart helg igen! =)

Gud så skönt det ska bli, hehe. Blir väl lika alkoholfritt som vanligt antar jag, men det är lika bra för nästa helg är det fest som gäller! =)

Ikväll ska jag träna Body Step igen. Ska ge mig fan på att klara stegen innan året är slut. Ser nog mest ut som en sprattelgubbe när jag hoppar omkring där men det är skitsamma. Jag blir svettig och hjärtat bultar som aldrig förr och det är huvudsaken.

Hoppas jag inte får några mer förkylningar nu så jag kan träna 2-3 ggr i veckan. Jag gör ju av med ganska mycket energi på dagarna då man jobbar stående och gående så jag tror det räcker med sådär mycket träning. Men vi får väl se. Vill ju att kilona skall rinna av och då kanske jag måste öka intensiteten. Det märks!

Kommentarer
Postat av: chili

tänkte mest säga att du har en riktigt läckert snygg blogg!!:)Hoppas allt é bra med dej!

2008-09-18 @ 13:39:22
URL: http://hetchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0