Segt

Vilken slö söndag det har varit alltså. Klev ju inte upp förrän vid 12 och sedan har vi mest lallat på här hemma. Kollat lite tv, läst lite bloggar... osv. Gick en 30 minuters promenad i alla fall så det var väl alltid något, eller hur!

Ja vad händer till veckan då? Blir väl bara jobb och så träning ett par gånger. Inget nytt under solen. Ska ta och boka en klipptid i alla fall! Jobbar kväll på fredag dessutom... suck! Men det är bara att härda. Är ju i alla fall löning på torsdag ;-) Ska lägga undan så mycket som möjligt till resan så man har råd att leva loppan där borta!

Näe... nu ska jag kolla om det hänt nåt spännande i bloggvärlden under de senaste timmarna... hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0