Sakta men säkert...

Ytterligare några hekto ner, tre för att vara exakt. Inte går det fort men huvudsaken det inte går upp! :-P Sammanlagt är det nu -20.6 kg. Kommer ju inte gå fortare i framtiden heller så jag får väl vara nöjd om jag lyckas plocka ett hekto här och där. Det finns mycket kvar att ta av dock så vi får se vart jag hamnar =) Vill ju som sagt gärna ta 5 kg till innan Brasilien... Det kan gå!

Imorrn ska jag ta mig tid och mäta ordentligt och kanske lägga upp nya före och efter-bilder! Det låter väl bra va? ;-)

Nu ska jag fara till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hejsan kom in på din sida av en slump på VK, blev inspirerad av dig och har läst i din blogg nu lite..

Hoppas du kommer ner där du vill, själv kämpar jag oxå på men sötsuget har kommit tillbaka och nu är det för mycket av den varan.. Hur gör man har du några tips..??



ha det gott mvh Johanna :)



2008-09-16 @ 11:13:17
Postat av: Linda

Späännande med före och efter bilder, men nu tycker jag verkligen du kommit ner till en fin figur, det är ju ia. inte mycket alls som jag tycker du behöver ta bort nu. Finfin! Tack för hår-komplimangen, känns som sagt ovant o lite panik ibland ;P

2008-09-16 @ 13:01:17
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Karoline

låter suuuperbra!

2008-09-16 @ 14:14:25
URL: http://karoline3.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0