Richie rich!

YES! det var inget fel med lönen utan det var för att jag gått från timlön till månadslön så därför blev det sådär. Känns sweet att ÄNTLIGEN ha ganska mycket pengar på kontot och inte bara några ynka tusenlappar som ryker direkt. Synd att det inte blir lika mycket nästa månad :-P

Nu ska jag först lägga över en bloggdesign åt en tjej och sedan ut och shoppa... *gnider händerna*. Måste komma ihåg frimärken så jag kan posta mina traderaföräljningar. Vill gärna vara snabb så man får bra omdöme! :D

Cheerio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0