Mätt!

Jisses vad vi åt och mätta blev vi! Det var så långt ifrån GI man kan komma för jag gav efter för både potatis, vitlöksbröd, efterrätt och rödvin... :-P Men what the hell, det var värt det. Bara man inte fortsätter i samma anda till veckan.

Det här åt vi i alla fall:
Vitlöksbröd
Marinerad Manchego
Citrusmarinerade oliver
Inlagd blomkål
Tomatsallad
Grillad marinerad aubergine
Liten antipasti
Gratinerad grön mussla
Grillad marinerad fläskfilé
Smörstekt röding
Albondigas i tomatsås
Potatis & ruccola
Crema catalana

Låter ju som det är asmycket, men som sagt - tapas är ju smårätter och den där combomenyn var byggd så man skulle få smaka massa saker så det var bara en liten bit av varje rätt!

Nästa gång ska jag nog ta kanske 3 enskilda tapas så man får lite mer av varje!


Kommentarer
Postat av: Lina

Meeeeeeeeeeen vad gott!

Jag börjar ju fan dregla här... vem fan vill äta fil nu när man läser det här?! :D

2008-09-07 @ 09:04:07
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0