Mätt och stinn

Vad hungrig jag var när jag kom hem alltså. Jens hade hittat recept på kasslerwok så vi åt det idag. Kan lägga ut recept sedan :-) Helt okej faktiskt! Jag åt bara woken utan ris. Mätt blev jag kan jag lova er. Slängde i mig maten så det var väl därför. Det är ett av mina stora problem i alla fall, att jag ofta kastar i mig mat.

Anyway. Ska iväg och träna vid 18.30 med Erika. Bodystep som jag tjatat om. Hoppas det är bra musik för då blir träningen mycket roligare och lättare :-)

Vi hörs senare! Återkommer väl med rapport om hur det gick då :-P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åååhhhhhhh, jag är så avundsjuk på alla som lyckades träna idag!!! suck...

2008-09-04 @ 20:29:07
URL: http://activeandhappy.wordpress.com/
Postat av: anna

hehe, kasta i sig mat ære fler som gør.. min mor brukar inte ens hinna sætta sig med tallriken innan hon børjar vræka i sig om hon gjort nått hon tykcer er gott! ;) kankse inte fullt så våldsam du?

2008-09-05 @ 09:20:59
URL: http://goescrispy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0