Lördag.

Lördag idag alltså. Jag vaknade vid halv 9 men somnade sedan om i soffan, haha. Sov till 12. Skönt ändå ;-) Hann äta frukost innan i alla fall. Blev ett stekt ägg med tacofärs och grönsaker! Måste försöka återuppta GI mer och mer. Inte för att jag lagt av men det har ju som ni vet blivit lite slarv i veckan. Baguetten bland annat.

Vi ska fara och handla sen. Då ska jag köpa cashewnötter med sourcreme-smak som lördagssnack. Satt och tänkte på chips och ostbågar etc igår och insåg att jag inte ens är sugen på det. Men nötter och mörk choklad är jag sugen på. Och det får man ju äta, bara man inte vräker i sig.

Jag tänkte att om jag når mitt mål till Brasilienresan så ska jag beställa en riktigt snygg bikini. Den får då kosta lite extra också och inte bara 99 kronor delen på Ellos liksom...

Kommentarer
Postat av: ilhana

åh! brasilien, fan vad härligt!! ååh!

2008-09-13 @ 13:07:25
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Lina

Sourcreamnötterna finns inte här! :(

Jag har letat efter dem men hittar dem aldrig... för liten håla helt enkelt. Jaja.

Nästa gång jag är i Borlänge/Gävle ska jag köpa om jag hittar, haha!



Tack för nomineringen! :)

2008-09-13 @ 18:11:16
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0