Helg!

Gud så härligt med helg nu igen! :) Vet inte riktigt vad jag/vi skall hitta på än men det blir nog lugna gatan. Kanske ska ta kameran och gå en sväng i naturen och ta lite bilder. Har ju inte tagit sådär jättemycket foton med den ännu! Håller på att läsa en bok om digitalfotografering så kanske skall använda några av tipsen som finns i den, öva lite helt enkelt!

Idag känner jag smak igen! Sweet =) Vågar inte börja träna riktigt än, men till veckan borde det ju vara fritt fram tycker jag. Näe, man kanske skulle ta och göra lite fredagsfint här hemma också... hum.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej hej! Önskar dig en trevlig helg! Kram Elan (vk)

2008-09-12 @ 19:08:59
URL: http://elinelan.blogspot.com
Postat av: ullis

Hej!



Du har fått en I LOVE YOUR BLOG nominering av mig.

Gå in på min sida och läs mer ;)

2008-09-12 @ 21:25:59
URL: http://itsnowornever.blogg.se/
Postat av: elin

imorgon UBC+ klubb zoo på Scharinska villan. go go go!!

2008-09-12 @ 23:31:46
URL: http://enligtelin.blogg.se/
Postat av: beckis

tja, jag va in på stinalees blogg och kolla lite så såg jag att du hade gjort en "filmis" med stina på, som var otroligt häftig. tänkte om du hade lust att adda min msn så kan jag skicka en bild till dig som du gör till en filmis?:) [email protected]

2008-09-14 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0