Hej måndag

Ny fräsch vecka, och jag blev inte väckt imorse! Men jag har ju mitt lilla ställe att jobba på så helt ledig är jag inte. Ska väl traska dit lite senare. Tänkte äta lunch först!

Nu har jag i alla fall gjort allt det jag tänkte göra igår. Fixat en bild till Shiromis blogg och betalat alla räkningar. Har förvånansvärt mycket pengar kvar på kontot så det känns kanon! Ska snåla lite den här månanden så jag kan lägga över extra mycket till resekassan sen. Snart bara 2 månader kvar (9 veckor nu!). Känns som en evighet men det kommer säkert gå fortare än man anar.

Nu ska jag röja undan lite här och äta lunch, som sagt! =)

PS. Jag glömde ta någon bild på mina nya jeans etc i lördags... mitt hår har ni ju inte heller sett. Men det är inte mycket att se förvisso :-P

Kommentarer
Postat av: shiromi

Wiooho! vad fint med ramen men jag skulle gärna vilja ha kortet rakt ;) går det fixa?

2008-09-29 @ 12:45:54
URL: http://shiromi.blogg.se/
Postat av: shiromi

Men du det blev super bra men det skulle bli ännu mer bra om den var rak ;) du är bäst, men kan inte ta dig för givet, vad är jag skyldig dig?

2008-09-29 @ 14:46:53
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0