Ha! Redan bättre!

Så nu orkar jag sitta vid datorn igen, ett tag i alla fall. Igår kändes det som hela kroppen höll på att falla samman. Ont överallt + förkylningen från helvetet. Idag vaknar man upp med endast lite nästäppa och en aning halsont. En snabbförkylning kan man lugnt säga. Igår orkade jag knappt sitta upp utan låg i sängen hela kvällen... Mensvärk hade jag dessutom, så den hjälpte väl till.

Det förklarar också varför jag varit så sugen på kolhydrater hela helgen. Eller snarare sugen på allt! Framöver blir det nog lättare att hålla sig ifrån det onyttiga igen :-)

I helgen rensade jag ur garderoben förresten. På alla stora plagg. Fan vad skönt det kändes. Det ekar ganska tomt på hyllorna nu. Har endast några tröjor och typ 3 par byxor kvar plus ett gäng t-shirts som inte känns så användarvänliga mitt i vintern. Men jag klarar mig. Får väl fylla upp garderoben eftersom igen.

Ska se om jag ska lägga ut några plagg på Tradera. Har något par jeans som jag aldrig hann använda innan de blev för stora bland annat.

Nu ska jag äta sen frukost och sedan softa runt här hemma tills jag ska jobba (jobbar kväll).

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, det var väl den där berömda förkylningen som försökte slå klorna i mig... men icke!

Skönt att du mår lite bättre! :)



...det där kolhydratssuget känner jag igen. Och jag faller stenhårt. Jävla pastaträsk! Brödträsk! ;(

2008-09-09 @ 11:47:18
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas min förkylning också ger med sig på ett par dagar, gud så kasst jag mår!

2008-09-09 @ 17:09:37
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0