Gud vad seg ...

Har varit ganska däckad idag, som vanligt när jag är bakfull. Inte förrän nu börjar man kvickna till haha! Nåja, får ta tag i allt jag hade tänkt göra idag imorgon istället. Dvs betala räkningar etc och fixa lite annat...

Har ju som tur är ledigt imorgon också. Om de nu inte skulle få för sig att ringa klockan 5 och väcka mig. Skulle förvisso inte förvåna mig, men man kan ju alltid hoppas att man får sova! Har ju haft tur med mina sk lediga dagar ett tag nu =)

Ska lägga mig och sova nu i alla fall!

Cheerio

Kommentarer
Postat av: Elan

Hoppas du slapp jobba idag! Ha det gott! Peppkram

2008-09-29 @ 10:47:38
URL: http://elinelan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0