Film blir det!

Blir filmkväll här hemma nu strax. Väntar bara på att 2 andra skall komma hit så vi kan börja kolla. =) Åt ganska nyligt en tonfisksallad från ICA till middag idag (väldigt sen middag). Känner mig mätt = lättare att stå emot godsakerna som de andra ska trycka i sig... mohaha.

Undrar om jag ska träna imorgon eller gå en prommis. Känner att jag vill röra mig i alla fall. Det är en bra känsla för övrigt... att man VILL röra sig och inte bara gör det för att man "måste". Har ingen träningsvärk sen igår heller, skönt! Men samtidigt vill man ju känna lite ändå, så man vet att det tagit ;-) Inte för att träningsvärk egentligen har något med det att göra men man kan ju inbilla sig i alla fall, haha!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0