Färdigjobbat för idag

Nyss hemkommen. Trött i fötterna och trött i resten av kroppen med för den delen. Gick hyfsat ändå, men mycket folk. Fattar inte att en del absolut måste in och träna 45 minuter innan stängning. Eller en halvtimme... Jaja..

Att simhallen stänger 1 timma tidigare fattar de inte heller utan det var minsann några som glatt simmade kl. 21.55. Why? Vill de bli inlåsta av securitasvakten eller :-P

Aja. Idag har jag i alla fall gått 22.547 steg! Det ni!

Natti natt

Ps: tack för snälla kommentarer idag förresten :-D

Kommentarer
Postat av: Annika

Hehe, jag tror dessa "sista minuten" människor finns överallt! Råkade ut för dem varje gång man stängde när jag jobbade på Willys. Och för att inte tala om på apoteket!

Oj, blir en hel del steg under en arbetsdag!

2008-09-03 @ 22:31:10
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0