En rätt okej kväll

Gick hyfsat att jobba ändå, trots att det var asmycket folk. Hann inte riktigt med så bra som jag ville men det funkade ändå. Man är ju bara en person på 22.000 kvadrat så det är ju bara att inse att man inte kan vara överallt hela tiden.

Har kollat på I ditt ansikte nu med Magnus Betnér bl.a. Så jäkla skönt program, haha. =) Skulle vilja se showen Tal till nationen som kommer till Umeå den 30 oktober med!

Nu ska jag bläddra lite bland mina bokmärken här och läsa lite bloggar! Sedan är det sovdags. Utmaningar och annat fixar jag imorrn! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0