En kort update

Blivit lite dåligt med det "renodlade" hälsobloggandet ett tag, eller hur? Men det beror mest på att jag inte kör på så hårt som jag egentligen borde för att nå mitt mål. Träningen går ju faktiskt helt okej och enligt planen. Men jag behöver nog göra ytterligare en liten omstart på matplanet för att vågen ska börja röra sig neråt igen. Händer ingenting i princip. Upp några hekto, och ner några osv. Men samtidigt gör det inte så mycket, med tanke på hur mycket jag redan gått ner.

Helst vill jag dock väga åtminstone 2-3 kg mindre än nu lagom till resan. De kilona kanske inte kommer synas så mycket att jag gått ner (om jag går ner dem) men det är mest psykiskt. För då kommer jag nå en vikt som jag inte vägt på skitlänge.

Det får bli en liten nystart i oktober tror jag. Ta i med hårdhanskarna några veckor igen så är man nog där! Gick ju bra nu senast och de kilona har jag ju inte sett röken av igen så jag är nöjd! =) Skall mäta mig igen i slutet på oktober och se om det hänt något. Förhoppningsvis har det, det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0