En dålig matdag

Har nyss kommit hem från Erika. Snackat lite och glott på TV samt film....

Idag har jag haft ett sjukt "återfall". Har ätit kolhydrater i mängder och mår inte speciellt bra över det nu. Har inte ångest just över att jag ätit. Mår snarare dåligt fysiskt. Ont i magen och alldeles som bakfylleskakis. Uscha... :-( Imorrn ska jag rena mig själv.

Man kanske måste ha lite återfall ibland för att komma ihåg varför man valt bort att äta skiten :-P

Även solen har fläckar, som man brukar säga ;-P

Kommentarer
Postat av: Moa

Du har helt rätt, man behöver fasen lite återfall då och då. Så blir man påmmind om hur härligt det är att vara "ren" (haha låter som en missbrukare;)

2008-09-21 @ 15:48:28
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0