Denna dagen...

Jag överlevde dagens arbetspass. Med nöd och näppe höll jag på att skriva, men det gick faktiskt rätt okej. Blev lite kaotiskt där ett tag när flera stycken ville knipsa sina hänglås i omklädningsrummet samtidigt. Dessutom knipsade jag ju fel lås... Men det var inte mitt fel utan damens egna. Hon var lite förvirrad och visste inte vart hon hade sitt skåp egentligen osv. Lång historia...

Jens har 39 graders feber nu men jag mår rätt bra hittills. Ska bli skönt att vara ledig imorrn ifall man nu råkar få feber. Hoppas jag slipper! Vill inte vara med förkyld... Behöver göra en del saker här hemma också så jag vill ha ork till det!

Idag sade jag förresten vad jag tyckte och tänkte till min arbetsledare om hon som skall byta pass med oss andra hela tiden, och som sjukanmäler sig osv. Någon var ju tvungen att säga till för sådär kan man ju inte ha det. Bättre att göra något åt saken än att gå och irritera sig på en människa varje dag. Får se vad som händer nu helt enkelt, tydligen skulle de pratas vid imorrn... Antingen skärper hon sig eller så får hon sluta. Sköter man inte sitt jobb får man ju skylla sig själv tycker jag på ett sätt. Och skulle det nu vara något bakomliggande som gör att hon inte vill/kan jobba morgonpass som alla oss andra så kommer väl det fram i så fall, och kanske kan eventuella problem i så fall lösas! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra där, att du säger ifrån och står upp för vad du tycker! Mer sånt! :)

2008-09-10 @ 21:07:39
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Madde

Go Emma! :) Det är bra att du säger vad du tycker! Man kan ju inte få bete sig hur som helst på jobbet.

2008-09-10 @ 21:40:17
Postat av: Caroline

Det var längesen man såg nån ny design nu...tappat bort den kreativa gnistan? Du som gör så fina!

2008-09-10 @ 22:07:24
URL: http://calorin.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra att du sa vad du tyckte! Sånt där kan man bli galen på!

2008-09-10 @ 23:37:47
URL: http://annikafredby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0