Torsdag

Snart är veckan slut igen. Fasen så fort det går tycker jag! Har i alla fall gjort mördeg nu som står i kylen så snart ska det bli syltkakor!

Det var riktigt skönt att sova idag kan jag lova. Man blir så slut i huvudet och kroppen när man stiger upp halv 5 på mornarna... speciellt när man som mig inte kan somna tidigare än 23 (oftast inte före 00). Blir för lite sömn.

Skulle även behövt träna idag känner jag. Men skitsamma, på lördag har jag bokat in spinning i alla fall. Kanske kör något på söndag med, vem vet. Beror lite på vad vi ska göra i helgen.

Har bestämt mig nu för att satsa hårt igen från och med nästa vecka och se hur väl jag lyckas på 8 veckor. På 2 månader måste jag ju kunna tighta till kroppen en aning i alla fall. Planerar man lite såhär i förväg för att man ska köra igång hinner man ju förbereda sig och inhandla all mat man måste ha osv. Det är nästan A och O, att man bara har mat man "får" äta hemma och slänger ut all skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0