Sova är skönt det.

Ja hörni jag sov länge idag. När klockan ringde vid 8 så stängde jag av den med tanken att jag inte behövde jobba idag. Därför missade jag spinningen... Irriterande!! Får trampa lite på crosstrainern och styrketräna lite istället kanske.

Inatt drömde jag om flygresor. Att vi var tvungna att flyga från Umeå till Arlanda och sedan från Arlanda till Jönköping (av alla ställen) innan vi kunde ta utrikesflyget till Brasilien. Haha, så knäppt. Biljetten bestod även av ett sånt rosa kvitto man får när man betalat biobiljetter... hahaha! Så jävla sjukt. Man satt även med ryggen mot flygplansväggen när man skulle lyfta. Ja jävlar...

Jaja, nu får det väl bli någon nytta gjord här hemma!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du.. inget illa om Jönköping nu.. vissa av oss bor ju fakiskt där, även om det känns som världens ände.. :P

2008-10-04 @ 16:20:33
URL: http://www.freewebs.com/jonnaodevil

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0