Idé!

Jag har flera gånger svurit över att reklamen här på bloggen ligger skitmycket åt vänster i förhållande till innehållstexten osv. Sett det på andra bloggar också. Förut uppstod problemet bara i explorer 6.0 för mig men nu verkar det vara tvärtom, att det ser ok ut i explorer och som skit i firefox.

Testade massa grejer och frågade blogg.se om/hur man kunde ändra reklamens placering på sidan och de svarade att man inte kunde det. As if, klart de kan men de orkar väl inte...

Nu har jag i alla fall kommit på att man bara ändrar i #content. Från text-align: left till center/relative. Så är problemet förhoppningsvis löst!

Eller?

Update: Okej... det blev lite epa om man ändrade content sådär märkte jag. Kommentarer etc blev också centrerade... men det ändrar man ju lätt om det skulle bli problem!

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Tack! Nu ser det bättre ut! Lycka till med din GI-vecka, jag ska också skärpa mig, helgen har varit bedrövlig.

2008-10-05 @ 13:06:10
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0