Hemma!

Nu är jag hemma igen. Eller vi kom ju igår men tack vare att vi fick sitta i tåget 4.5 timmar extra så hann jag inte mer än innanför dörren igår innan jag var tvungen att åka och jobba igen. Därav inget bloggande. Det var något elfel längs vägen så vi stod söder om Vännäs från 6 på morgonen till 11 ungefär. Svindrygt var det...

Jobbade som en idiot igår. Var asmycket att göra så jag somnade som en klubbad säl när jag väl kom hem.

Med maten gick det inte bra kan jag ju säga. Vägrar ställa mig på vågen, hahahaha! Får skylla mig själv men idag börjar jag med mitt boot camp igen så det ska nog lösa sig tills vi ska resa iväg.

Nu ska jag proppa i mig några ägg och sedan dra iväg till jobbet... igen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, det är alltid en massa förseningar med tåget nuförtiden!

Fan, de blir bootcamp för mig också! Skulle ju köra hårt den här veckan eftersom jag ätit massa snarra o skit i helgen, men så var det ju kalas igår med tårta o läsk! Dammit!

2008-10-21 @ 10:51:15
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Lina

Men ååhhh, det är så tråkigt att läsa om SJ och deras förbannade fel hit och dit! Hela tiden är det något... jag fasar för den dagen jag ska ut och åka tåg. :(



...det går lite halvtaskigt här med med vikten. Men jag skyller ALLT på min PMS. ALLT! :D

2008-10-21 @ 13:52:36
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0