Filmkväll + dagens intag.

Blir inte att jag orkar lägga ut någn bloggdesigntävling ikväll. Skall åka bort och se på film hos några kompisar snart nämligen. Blir Mirrors hade vi tänkt! Kommer väl mest att sitta med händerna framför ansiktet och inte våga se!

Vi skall handla snacks på vägen också. Och idag känner jag ett sjukt sug... dels för att man brukar "festa till det" på helgen men också för jävla PMS:en... Tror jag skall unna mig en sån där liten Marabou Premium-choklad. Är väl typ 2 rutor eller något... Sen kanske man kan köpa med sig någon god frukt. Får se! Kommer väl sluta med att jag svullar en hel själv! Näe... så får det inte bli! :-P

Idag såg maten ut som nedan i alla fall. Blev aningen tunt med tanke på att jag har tränat också men det skadar väl inte om man råkar slarva någon dag sådär skulle jag tro! Blir så konstigt om jag äter frukost vid 10 också. Idag blev det ju så och sedan blev det lunch redan klockan 12. Sedan håller man sig ju mätt rätt länge på den och är inte speciellt sugen vid mellanmålsdax. Men jag åt en frukt ändå.

Frukost: Gigantisk banan med keso och kanel + te (lite frukost pga lunch tätt inpå)
Lunch: Tonfisk med grönaker + ägg
Mellanmål: Apelsin
Middag: Färsbiffar med ugnsbakade grönsaker och dijoncreme
Kvällsmål: Mörk choklad + frukt (?)

Om någon undrar vad jag dricker så blir det vatten främst samt kaffe och te. Ingenting annat! Jucier och sådant funkar icke.  Kan väl också tillägga att när jag skriver "grönsaker" så är det inte bara sallad, tomat och gurka utan ganska matig sallad. Ofta med bönor etc samt olja i.

Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Jo, jag tror jag ska fortsätta handla på Lindex, helt otroligt att ett plagg i Small passar!

Värre blir det om jag går på ex Bikbok, då blir det L eller i värsta fall XL för att plaggen ska passa!

2008-10-10 @ 21:44:21
URL: http://pokergirl.blogg.se/
Postat av: queenpeach

duktig du är!Kolla gärna in i min blogg som snart flyttar med mig till Asien :D

2008-10-10 @ 22:26:33
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0