En dag kvar innan helg

Fasen vad jag längtar tills imorgon eftermiddag. Då jag får slänga av mig arbetskläderna och sjunka ner i soffan. LÖN är det ju dessutom så det kan inte bli bättre.

Jag beställde massa fyndvaror från Ellos förut. Provade mina sommarkläder och insåg att mycket var lite stort. Så om jag skulle gå ner mer i vikt fram tills resan kommer det nästan ramla av och det är ju synd. Fick närmare 10 plagg för under femhundringen! Shorts, trekvartsbyxor, 4 linnen, en klänning, en t-shirt och så var det något mer som jag glömt nu :-P

Nu ska jag äta lite rester sedan igår till middag, sedan ska vi storhandla... Suck... Men det måste ju göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0