Det går... sådär

Har fan inget fokus till viktminskningen just nu. Nu när den borde vara som bäst! Brasilien om 5 veckor liksom... Hade ju planerat att väga minst 3 kg mindre vid det här laget, än vad jag gör nu. Jaja. Så kan det gå

Går i alla fall ok med maten på veckorna, sen sabbar jag för mig själv på helgerna. Är inte lika diciplinerad som förra vintern då det i princip gick på räls.

Träning = icke existerande. Fattar inte varför... kom av mig där innan göteborgsresan. Måste finna lust igen... MÅSTE! Som tur är rör jag mig ju väldigt mycket hela dagarna + att det blir lite promenader hit och dit mellan jobbställena. Men det är för lite. Måste ju svettas lite också! :-P Ska se om det blir något till helgen kanske.

På fredag jobbar jag kväll dock... suck. Så kommer säkert vara död på lördagmorgon. Annars är lördagar en ultimat träningsdag. Man känner sig ju rätt nyttig :)

Nej, måste bli någon ordning... vet bara inte hur jag ska orka. Kommer väl vara en säl på stranden där i Sydamerika... haha. :P

Kommentarer
Postat av: emmy

Åh det är verkligen svårt ibland att hålla fokus på vikten. Jag har en liten formsvacka nu, men snart så... =) Kram

2008-10-29 @ 21:27:54
URL: http://smaljeans.blogg.se/
Postat av: Karoline

tänk "det är bara mer kvinna att älska". det bruakr jag göra när jag intar nån strand haha. det och "ingen känner mig här" om man inte är på hemmaplan. bland det värsta jag vet är att träffa kändisar på stranden, man är ju förfan helt naken och ser ut som en valross. not cute! hahaha. shit vad rörigt det här blev. men budskapet var: tänk gudinna så blir det bra! :D

2008-10-29 @ 22:37:31
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: ullis

Det verkar vara lite dalar och formsvackor över lag just nu. Jag skyller på tidsomställningen ;o)

Näää men allvarligt, jag tror absolut att du kommer tillbaka det är bara att ge det en chans.

Å vadå säl, du är ju jättefin :o)

KRAM

2008-10-30 @ 07:03:58
URL: http://itsnowornever.blogg.se/
Postat av: antonia

grym bloggdesign :)

2008-10-30 @ 11:10:31
URL: http://xpresscocoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0