Ännu en dag till ända

Nästan i alla fall! Skall ge mig på att baka bullar tills på fredag. Vi har fredagsfika på jobbet nämligen, dessutom är det ju kanelbullens dag på lördag! Och en gång i veckan kan man väl få "svulla" lite. Kommer väl provsmaka en idag med förstås... men jaja. Skulle ju börja om idag med low carb tänkte jag men har fasen inte motivationen!! Störande, men kanske nästa vecka! Huvudsaken jag inte går tillbaka och svullar chips ocg godis flera dagar i veckan så kan jag nog vara rätt lugn.

Känner mig inte så stressad, vet att jag kan plocka några kilo till innan resan, och även om jag nu inte skulle göra det så är det väl inte hela världen. Pallade jag att ligga på stranden 20 kg tyngre än nu så fixar jag det nog den här gången med :-P Fast det hade ju varit kul att vara riktigt slimmad. "Slimmad" med mina mått mätt alltså vilet innebär att inte låren ginds mot varandra... typ, hahaha!

Regnigt och pissigt väder idag, verkligen höstrusk... suck. Men det hör väl till förstås ...

Nej nu blir det ombyte och sedan ska jag skriva upp vad jag måste handla till bullbaket!

Kommentarer
Postat av: Annika

åh vad underbart gott med nybakta bullar! vill också ha:) Och självklart måste man ju få unna sig något någon dag i veckan utan dåligt samvete:)

2008-10-01 @ 17:07:13
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm men visst är det konstigt. Ibland är det som att när man är som störst så spelar det ingen roll, just då och sen när man börjar bli lite mer smal och trimmad så är man ändå inte nöjd.

Vad krävs det egentligen för att vi tjejer ska bli nöjda?!

Jag tycker i alla fall att du är JÄTTEFIN.

Mm då fick jag svar på min fråga eftersom jag läser bloggen uppifrån och ner vilket egentligen då blir baklänges ;o)

Mm jag håller med dig angående chipssvullningen, så länge jag inte äter varje dag och bara toksvullar så är jag rätt nöjd.

KRAM

2008-10-02 @ 08:46:14
Postat av: ullis

Det var jag som skrev inlägget nyss.

2008-10-02 @ 08:46:36
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0