Om en vecka...

Kommer jag antagligen vara i upplösningstillstånd över resan. Längtar samtidigt som jag är nervös. Resfeber kanske det brukar kallas, va? ;-)

Imorgon jobbar jag kväll... det känns jävligt segt. Men som sagt... en vecka... sen är det tack och hej snökaos. Gud vad skönt det ska bli

Dessutom har det löst sig hyfsat med pengarna. Xchange i STHLM hade massor så vi skickade dit en vi känner som växlade åt oss och skall skicka det som REK hit till oss. Växlade bara 2000 kr var men det räcker ju ett tag i alla fall!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0