Måndag = nystart?

Nä jag vet inte... 4 veckor kvar till semester och jag inser väl att jag troligen inte kommer lyckas med min målvikt. Men men, sådant är livet... får väl ta en helt ny satsning efer nyår, haha!

Skall göra så gott jag kan i alla fall fram tills resan! Har ju redan gått ner så mycket så det sista är så sjukt svårt och trögt. Det var roligare från början då det var enklare :-P

Har fått ont i halsen också... så träningen uteblir väl antagligen en tag till.. suck. Kände mig redan så lat!!! Well, får vara glad att jag faktiskt får så sjukt mycket vardagsmotion så det går jämt upp med vad jag stoppar i mig.

Nu ska jag fundera ut lite middagsmat. Lövbiff blir det i alla fall! =) Till lunch åt jag en omelett med massa tacosrester i. Det var fint det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0