Blä...

Jag har mest ätit och ätit hela helgen. Blir fan alltid så när man åker hem till föräldrarna... Jaja. Ställde mig på vågen också. Och den visade ju på typ +2 kg. Jippie...

Till veckan blir det hårda tag. Nu måste fan det sista bort.... eller så mycket som bara går på 3 veckor.

Känner mig lat, äcklig och plufsig. Så länge jag tränar får jag aldrig ångest när jag äter massa godis. Men när man mest sitter på röven så känns det som sockret klistrar sig fast i tarmarna och blodådrorna och täpper igen. Usch.

Nej, nu blir det fan andra (inga) bullar!!!


Kommentarer
Postat av: Pokergirl

Åh, jag känner igen det där! Veckorna är man duktig men sen blir det katastrofläge på helgen. Inte blir det ju bättre av att det är skitväder ute...



Du fixar lätt ett par kilon innan semestern! Bara bita ihop och käka sallad! :-) Jag har försökt bota min helgångest med brysselkål och sallad till middag...



2008-11-09 @ 18:49:22
URL: http://pokergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0