160 situps

Håller i med min personliga utmaning hittills i alla fall. Idag blev det 160 stycken! Inte dåligt. Tar ju som sagt inte lång stund heller så den tiden kan jag faktiskt avvara. Brände på bra idag också. Orkade göra 50 stycken på raken så det är jag nöjd med. Förr orkade jag knappt göra 20 utan att det sved sjukt mycket.

Jaja imorrn funderar jag på att gå och träna. Men jag skriver inte att jag ska för då brukar det aldrig bli av. Men vi får se hur det blir, och vad det blir i så fall.


Kommentarer
Postat av: thelifesaviour

klart du ska träna imorgon! det tänker jag göra, har varit så sjukt duktig med det på senaste tiden. minst tre gånger i veckan! du är en bra inspiration. :D

2008-11-17 @ 21:49:48
URL: http://thelifesaviour.blogg.se/
Postat av: Mia

Bra jobbat!!! Jag går just nu i "kom igen" tankar...alltså att jag ska ta tag i mitt liv och tränig igen...för jag älskar att göra de men gör de inte ändå!! konstigt...men sant! (mia2 tjockisbloggen)

2008-11-18 @ 14:09:04
URL: http://lindblad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0