Sheisse.

Tro på fan att solen gick i moln strax efter att jag skrivit mitt förra inlägg. Nu är det lite halvmulet och blåser kallt. Eller ja, inte kallt kanske men det är ju inget solväder i alla fall.

Sitter och tuggar i mig salta pinnar från igår och läser lite på Aftonblaskans webbsida. Väldigt produktiv med andra ord. Men jag ids fan inte göra något. Bara till att ladda batterierna inför kommande vecka istället. Känner mig fortfarande lite ur form med anstängd hals, men det lär väl gå över snart antar jag. Bara man inte spär på det med att gå med för lite kläder på sig. Lite överdrivet är det ju, att som en del, gå i minishorts och linne redan nu måste jag säga. Så hett är det fan inte här än :-P

Ja jag är ju också less på nya blogg.se nu, haha. Eller ja... har problem med bilder, att jag inte kan uppdatera något på sidan (i stil eller kodmallen) för då försvinner t.ex headern och sådant. På de bloggar jag designat har min bildlänk försvunnit också. Irriterande. Jag vill ju givetvis att folk som är inne på dessa bloggar ser att det är jag som gjort layouten!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är så tråkigt när det ska strula sådär. Hoppas att det blir tillfixat så man slipper sitta och sura när man ska blogga. Då blir det ju väldigt kul... not. :/

2008-05-04 @ 17:59:01
URL: http://linasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0