Måndag alltså

Jag tycker bara det är skoj när det blir ny vecka för tillfället bara för att det betyder att man är en dag närmare utlandsresan! Jag vet att jag tjatar lite nu om den, men vem skulle inte göra det? 2,5 vecka kvaaaar. ;-)

Somnade nog inte förrän 03 inatt, lade mig för att se någon film på 3:an. Tycker det är så svårt att somna när man går direkt från datorn till sängen. Man är som uppe i varv. Jag måste i alla fall stänga av den ett tag innan jag lägger mig så jag hinner slappna av.

Jaja... vad händer idag då? Jo det ska väl jobbas lite och sedan vet jag inte. Borde träna, men känner mig lat. Får se, jag får säkert ett ryck sedan ändå!

Nu ska jag börja med att inta frukost!

Dagens låt: Duffy - Warwick Avenue

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej svejs!

Måste för och främst säga hur fiin din bloggsida är, grymt. En annan fråga jag har till dig är om du håller på med bloggdesign?!?!?

Om du gör det får du gärna kika in på min sida och kolla runt, jag skulle nog behöva lite förnyelse. Eftersom jag inte har photoshop, känner jag mig väldigt begrännsad. Tack på förhand..

Kram

2008-05-05 @ 10:40:54
URL: http://annajohannasignekathrin.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Jag är intresserad av lite hjälp med min blogg, skulle vilja ha lite förnyelse, och är väldigt dålig på att ha någon idé om hur jag vill ha de. om du har tid o lust kan Du väl lämna en kommentar i min blogg :-)

2008-05-05 @ 11:02:49
URL: http://tuvisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0