Lördagkväll

Har som sagt inte gjort något speciellt idag. Surfat på några bloggar, sett film och så gick vi en promenad till ICA på Teg och handlade lite. Så då kunde man ju lägga till 40 min i träningsdagboken! Inte dumt alls.

Jag gjorde fotbad tidigare också. Insåg att jag inte kan visa mina fnasiga hälar i sandaler. Badade dem, filade och smorde in med min Fair Trade Foot Lotion från Lush! De luktar tandkräm nu ;-P Får väl fila några omgångar till så de blir riktigt mjuka!

Enkelt fotbad att göra hemma: Blanda ut några matskedar honung i lagom varmt badvatten. Dela citronen och pressa ut innehållet under vattnet så alla oljor och grejs inte försvinner ut i luften. Sen är det bara att sätta fossingarna i blöt!

Kommentarer
Postat av: Annika

ojoj blivit alldeles för mycket alkohol ikväll (natt) ser knappt tangenterna, haha! Var tvungen att kommentera iaf ang blottare. Tror jag skulle bli skiträdd om jag såg en och springa därifrån men tänk ändå vad patetiskt... Blir full i skratt om jag tänker på att någon helt plötsligt skulle stå där och göra helikoptern! och skryta om blondinbella...hihi..(inte roligt egentligen,jag vet)

borde verkligen ta hand om mina fötter känner jag när jag läser ditt inlägg, mina ser hemska ut! Sov gott nu!

2008-05-11 @ 03:23:44
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej. Tack för din kommentar i min blogg ang. mina viktinlägg. :) Totalt vill jag gå ner 28 kg till, men jag nöjer mig med 23kg om det skulle vara så. Låter kanske mycket, men från början hade jag ca 35 kg att gå ner så jag har kommit en bra bit på vägen. :) Vad är dina mål? Jag har själv olika delmål för varje månad, så att det inte ska bli så jobbigt och kännas helt hopplöst.

2008-05-11 @ 08:16:55
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0