Blir så arg...

... på mig själv! Ingen idé att jag babblar om att jag ska rycka upp mig för idag har jag inte gjort ett skit igen. Blir besviken på min egen insats. Det var mycket lättare att komma iväg och träna när jag hade träningskort och folk att träna med. Men nu är det som det är och då måste man göra sitt bästa på egen hand så att säga. Men det är ju så tröööögt hela jävla tiden...

Förut var jag så nöjd med mig själv för att jag tränade så bra, men inte nu. Nu är jag bara besviken på att jag inte tar mig i kragen. Så - det är väl bara att göra det då? Ja... lättare sagt än gjort! Men jag kommer nog igen... för jag vägrar gå upp i vikt igen. Och hittills går det ju fortfarande neråt så än är ingen skada skedd. Men fortsätter det. Ja då är man väl lika fet som för 8 månader sedan, innan man vet ordet av. Under resan lär ju kilona öka på lite så efter det blir det fanimej hårda tyglar igen.

Får se om jag gör ett ryck i helgen. Kanske får jag till och med för mig att jogga. Vem vet.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh kämpa på!! Man har verkligen sina upp och nedgångar när det gäller träning, du är inte ensam!! Tycker iaf du ska unna dig en riktigt härlig semester:) Då kanske du hittar motivationen igen! Nu ska jag scrolla ner och spana in dina nya kläder ;) Kram!

2008-05-15 @ 23:06:46
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Katja

Keep going!

2008-05-15 @ 23:18:21
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Träna ensam är inte så roligt och det gör det inte lättare, men så fort man får in rutinerna går det så mycket enklare, tycker jag iaf. Var inte besviken på dig själv Emma, du har jobbat stenhårt, det har gett resultat och du är ju SKITSNYGG! Du är grym!

2008-05-16 @ 06:40:48
URL: http://blogthing.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0