Blärk

Har ätit massor med Toblerone och Vinegum (eller heter det Vinergum?) Jaja.. ni fattar vad jag menar. Nu har jag sjukt ont i magen. Känns som morgondagen måste gå i ett nyttigare tecken. Orkar inte riktigt ta mig upp på banan riktigt än och bli "strikt". Men till veckan så blir det renlevnad igen.

Skall lägga mig och sova nu i alla fall. Även fast det bara är en timmes tidsskillnad mellan Grekland och Sverige så är jag astrött redan.

Se, för ovanlighetens skull fick jag faktiskt färg! Dessvärre är jag väl i princip lika blek som innan om en vecka eller två :P Mina ögonbryn och fransar är förresten i princip osynliga. Solen har blekt bort dem så det är väl dags att plocka fram färgkittet!





Kommentarer
Postat av: Anna

Vingummi heter det! Fin blogg, ska kika igenom den nu :)

2008-06-02 @ 12:33:43
Postat av: ullis

Ja det är ju så för dig som är så ljus, själv är jag så mörk att jag inte behöver måla men det är kul att måla :o)

Du är jättesöt och vadå, godis är ju gott.

2008-06-02 @ 14:22:58
URL: http://itsnowornever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0