Bla, bla, bla ...

Ryggen värker. Har suttit halva dagen med en design som inte blev bra. Nu har jag slängt större delen av den och ska väl börja om bara jag får ny information. Gäsp. Vill mest bara sova känner jag och inte sitta här och vänta. Väntar på att Erika ska höra av sig så vi kan dra och lämna nycklarna till dem. Tänkte promenera dit men nu orkar jag inte. Det tar väl en timma åtminstone och det har jag inte tid med känner jag. Har inte hunnit motionera det jag hade tänkt idag heller... damn it. 100 minuter imorrn hinner jag nog inte :-P

Imorgon ska jag upp innan 06 och jobba så det är bortgjort. Förhoppningsvis somnar jag ovaggad imorgon kväll. Planet från Alvik lyfter 06.30 på torsdag så vi måste väl kliva upp ca 04.30 så man slipper stressa. Fy fan... Gruvar mig lite nu. Både inför att kliva upp den där tiden + för flygresorna. Men det kommer vara värt det!

Kommentarer
Postat av: Annika

flygresan går säkert bra ska du se!! Tänk på vad härligt att du har en hel resa framför dig, då blir det så mycket lättare att stiga upp och att flyga :) Lovar iaf att jag inte ska byta bort din design! Konstigt med folk som bara vill ha och ha och aldrig nöjer sig... Måste ju kännas som du lagt ner massa jobb för gäves?!

2008-05-20 @ 21:32:04
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: Lindizzi

Cave eller Cava Restaurant heter den, ligger i samma huslänga som Venuella sexshoppen typ :)

2008-05-20 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0