125 minuter

Har jag motionerat idag totalt. Inte dåligt va! Blev en långpromenad med Linnéa och hennes hund förut efter jobbet + pilates och en 30 min promenad också. Skönt. Mina ljumskar känns dock möra nu. Undra hur många steg jag gått idag. Med tanke på att jag går hela tiden då jag jobbar också.

Pratade med min bejstis på MSN ikväll. Deras hus som håller på att byggas kommer förhoppningsvis vara inflyttningsbart vecka 28. Kul. Vi kommer ner med bag-in-boxen bara så ni vet ;-) Så fort ni fått det beboeligt står vi på trappan ;-) hehehe

Nu ska jag väl kolla vad för skit det är på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0