Trött och en aning småhungrig

Sitter och väntar på mat nu. Vi for iväg till Växtholm förut. Där Jens släkt bor. Tog med några cupcakes och bjöd på samt avnjöt en kopp svart kaffe. Trevligt! Nu har jag finslipat en layout och mailat den som ska ha den. Hoppas hon blir nöjd! :) Annars är det bara att ändra! Inte mer med det!

Har faktiskt inte tryckt i mig så mycket godis som jag trodde jag skulle göra idag nu när jag får äta. Fint! Men imorgon blir det ju en hel del. Middag + lite fest. Får väl hålla fingrarna borta från snacksskålen i alla fall.

Näe, nu väntar soffan!

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0