Tillbaka till verkligheten

Försöker komma tillbaka till mina bra rutiner som jag hade förra och förrförra veckan. Men jag lyckas inte riktigt. Imorse vaknade jag av mig själv vid 07 men tänkte bara dra mig lite, vilket resulterade i att jag sov till nyss. Dumt, det var ju sweet att vara uppe vid halv åtta och greja på redan då med allt möjligt. Ska försöka lägga mig tidigare ikväll!

Lika tråkigt väder idag som igår. Snön verkar bita sig fast här i Umeå. Suck. Ikväll skall jag hur som helst jobba. Har ju varit ledig nu i en vecka tack vare röda dagar.

Dags att pilla i sig lite frukost till att börja med i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0