Tillbaka i vardagen

Skönt på ett sätt, som sagt. I veckan blir det bara det vanliga jobbandet och så tänkte jag träna imorrn och någon till dag åtminstone. Dock har jag lite ont i halsen idag. Men det kanske går över till imorgon. Det visar sig väl.

Förresten. Eventuellt ska jag försöka sälja något på Tradera i veckan! Har lite plagg som inte passar, och istället för att bara kasta bort allt kan man väl plocka ur några av de fina plaggen och sälja istället. Får se hur det går! Kanske kan få in 200-300 kronor i alla fall! :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

ja fan. Pengar är alltid bra! :)

2008-03-10 @ 11:53:52
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0