Sluta flasha med era äckliga tungor

Satt och kikade på mingel/vimmelbilder på nightlife.se igen. Sist gnällde jag på klädsel och nu skall jag gnälla på miner och poser!

Piercingar i all ära. Det är ju rätt fränt. Men när en full tjej eller kille skelögd av berusning står och räcker ut sin piercade tunga mot vimmelfotografen blir jag äcklad. Eller räcker ut den som för att slicka någon i örat. Fy fan.

På vart och varannat kort ser jag någon med tungpiercing "flasha" med den utanför munnen. Känner man ett behov av att ha tungan utanför när man har piercat sig där, eftersom majoriteten av "tung-flashare" är piercade på dessa bilder jag kikat på? Det hade väl varit en sak om tungan hade varit ren och fin. Men nej! Den är vit/gul av beläggning från förfestens chipsätande och öldrickande. Och den visar man frivilligt upp? Och desto äckligare blir det när en piercing sitter där och är lika fylld med beläggningar från kvällens ätande. Urk. Kul att hångla med den personen.

Nej. Sluta räcka ut era fula tungor. Så jävla fränt är det inte med en tungpiercing att hela Sverige måste se den.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha så himla rätt! :-D Undrar hur nöjda tung-personerna är med sina bilder dagen efter?

2008-03-16 @ 12:05:42
Postat av: bea

hhaha

2008-03-16 @ 14:33:33
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0