Slut för idag

Nu är det dags att lägga sig, känner jag. Är rätt trött. Har suttit och hetsat lite kring bilkörning och ansvar etc ikväll med en bekant. Det blir alltid lite hätskt när man har olika åsikter. Men det är ju tur man kan komma överrens till slut i alla fall. Eller åtminstone respektera varandras åsikter!

Någon som såg Grannfejden på 3:an ikväll förresten? Det var ju hilarious måste jag säga! Snacka om att vilja leva för konflikten och inte vara benägen att ändra sig. Fattar inte hur man orkar på. Jag hade gett upp för längesedan och bara accepterat läget.

De andra har suttit och mumsat muffins och såna där digestivekex med choklad på ikväll även! Men inte jag! Chips också för den delen, men det skippade jag också. Känner mig grymt nöjd! Inget godis fram till påskafton, och hittills har det ju gått bra. Men jag längtar lite tills jag får äta. Risken finns ju att man överäter på godisets stora helg. Men jag får försöka hålla mig i skinnet.

Nej, nu känns ögonlocken som bly!

God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0