Slask

Idag var vi ute en kort sväng för att handla hem lite mat och kuvert till mig som tänkte börja hiva ut plagg på Tradera denna vecka! ÖB fick jag ju tips om och där var inte kuverten med bubbelplats i speciellt dyra. Så det fick bli ett par sådana till att börja med. Tyvärr hittade jag inget sådant brunt omslagspapper. Det hade ju blivit billigast! Men men, det får gå ändå!

La sedan ut en kjol med hög midja som faktiskt är riktigt snygg (och miljövänlig!), men verkligen inte min stil. Får se om man får den såld! Hoppas det. :-) Synd att den skall ligga här och skräpa liksom.

Nu ska jag strax traska iväg i slasket igen och städa kontor. Känner mig grymt opeppad. Men det måste ju göras. Längtar till min första lön. Den kommer vara allt annat än fet, snarare obefintlig, men bättre än inget!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ingen länk till kjolen möjligen? :)

2008-03-10 @ 20:46:58
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: miss xl

Blir nyfiken! Hur fungerar det? Kostar det pengar att sätta ut annons där? Jag har också massa kläder som bara skräpar... :)

2008-03-11 @ 08:12:54
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0