Sakta men säkert

Börjar vakna till liv lite smått. Känner att jag borde träna idag, men samtidigt känner jag mig sjukt sliten. Kanske får bli någon promenad sedan. Har en känsla av att det inte kommer bli så mycket motion i helgen!

Började läsa Män som hatar kvinnor igår. Jag orkade 20 sidor sen var jag för trött, men ändå kunde jag inte somna som sagt. Konstigt det där. Ibland hjälper det att blockera alla tankar och räkna ner från t.ex 1000 men igår gick det fanimej icke!

Jag sitter fortfarande i morgonrocken med otvättat hår och likblekt ansikte. Kanske man skall ta sig en dusch och smörja in fejjan med lite gul utan sol? :-P

Den riktiga solen verkar i alla fall vara på gång. Ser jag inte lite blå himmel där bland allt det gråa? Jo minsann! Får nog bli en promenad senare ändå. Kanske piggnar till lite, så jag inte somnar i soffan efter maten och inte kan sova ikväll heller. Imorrn ska jag ju upp skittidigt igen och städa så vi kommer iväg i hyfsad tid imorgon. Tänkte nämligen att farmor skulle få sig ett besök sådär vid 13-tiden eller så.

Dusch var det ja.

Cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0