sådär

Städning avklarad. Sedan hämtade Jens mig och vi for på Willys en snabbis för att handla lite mjölk etc. Imorrn blir det skärpning som sagt. Ska träna powerstrike bland annat!

Som förfest till det så sitter jag för tillfället och avnjuter en Ramlösa med smaken persimon och grape. Ska kolla på lite serier snart. Om dvd:n/mediacentret vill fungera det vill säga. Förut blev det bara bluescreen. Mäkta störande. Ingenting fungerar som det ska här hemma för tillfället känns det som! Min dator epar sig med tiden + att den börjat ställa om upplösningen på skärmen av sig själv. Xboxen är borta på service och ingen av våra dvd:er fungerar som de ska. Bra skit!

Men som sagt, nu blir det ett nytt försök!

Cheerio

Update: Det där med upplösningen på datorn förresten... Det var JENS som varit och fipplat tydligen för att kolla någon jobbgrej. Utan att ha ändrat tillbaka eller sagt nåt. Den jäveln! :-P

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, du får straffa honom! Städa toaletten eller nåt... :D

2008-03-03 @ 21:06:05
URL: http://linasliv.blogg.se
Postat av: Katja

Haha ja. ge han spö!

2008-03-03 @ 21:17:23
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0