Phew.

Nu har jag dammsugit och torkat golv! Tog sin tid även fast det inte är så superstora ytor att torka. Har vädrat ut lite i sovrummet också och skall snart lägga i nya lakan. Måste boka en tvättid också så man får lite rena kläder igen.

Har dessutom kört lite core idag. Det var skitlängesedan och det brände som tusan i magen. Men det är värt. Kanske kan kämpa mig ner någon centimeter runt magen i alla fall! Har i alla fall klarat utmaningen jag är med på hos Miss XL idag med. Det handlar om att motionera minst 30 min per dag i en vecka. Och än så länge är jag med i matchen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Obs! Vill du beställa en bloggdesign av mig så läs mina villkor under fliken "Beställ design".

Jag tar EJ emot beställningar via kommentarerna på min blogg.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0